viernes, 18 de enero de 2008

EL PP Hauria de perfeccionar les seves tàctiques

I aprendre dels socialistes, que saben molt bé com fer mal i com donar-li la volta a la truita. Es el cas del metro de Palma. El metro s'inunda en el mes d'agost, en tres dies el Pacte hauria solucionat unes senzilles imperfeccions, però no, amb "intel.ligència política" deixen que es torni a inundar per l'octubre i així poder oferir a la gent una visió catàstrofista, no l'arreglen, deixen passar el temps, que s'acosti el 9 de març, dia de les eleccions, es ben segur que per aquesta dada el Pacte ja l'haurà arreglat i aprofitaran per fer-se la foto de la re-inauguració, convertint l'obra del metro en l'obra senyera del Pacte i convertint als del PP en uns incompetents i uns dolents assenyalant als polítics, en aquest cas na Mabel Cabrer. I què ha fet el PP per defensar na Mabel i l'honor del seu partit. Res.
I na Mabel no és na Maleni...na Mabel és molt bona.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Si estos del Pacte son unos tramposos y unos pillos.

Anónimo dijo...

i aquestos peperos son unos mandados que no pueden respirar si no les dan permiso priemro de Madrid a los de Palma y después los de Palma a los de aqui.Estos politicos no podrian trabajar en la empresa privada. NI 15 dias durarian.

Anónimo dijo...

Verdaderamente la comunicación siempre ha sido el punto flaco de la derecha. Si Gonzales con el psoe hubiera quitado la mili , como hizó Aznar con el PP, todavia hablarian de ello, para que ningún chico olvidará que gracias a ellos no hacia la mili...los chicos de hoy ni siquiera saben que antes era obligatorio hacer la mili..al final son unos besugos que no saben vender ni lo bueno que hacen...¿como tienen que saberlo sus votantes?

Anónimo dijo...

En primer lugar mi ennorabuena al blog. Gracias por abrir un espacio donde todos tengamos las ideas que tengamos podemos opinar.
Sobre el tema del pp, malo malo malo. ni aprenden ni aprenderan nunca lo que es marketing.no saben vender lo bueno que hacen, son tan arrogantes que piensan que si lo hacen todos tenemos la obligacion de saberlo.